Výrobky a služby kategorie
Výrobky a služby kategorie
- Brzdný vozík - BT30
- Brzdný vozík - BTs
- Drtič uhlí - DUF1
- Drtič uhlí - DUF2
- Důlní dieselový manipulátor - DMZ50F
- Důlní dieselový manipulátor - DMZ50F-RC
- Důlní lanová dráha osobní - DLDOXF-XX
- Důlní lokomotiva pozemní - DLP140F (DLP140F13t)
- Důlní lokomotiva pozemní - DLP50F
- Důlní lokomotiva závěsná - DLZ110F-II
- Důlní lokomotiva závěsná - DLZ210F
- Důlní lokomotiva závěsná - DLZA90F
- Elektrohydraulický manipulátor - ŠA-MAN-01
- Hydraulický agregát - SHA01F
- Hydraulický rozvaděč - NEV24V
- Kabiny pro přepravu osob a jejich soupravy - DZK20F, DZK20FN
- Kabiny pro přepravu osob a jejich soupravy - KVS2-R
- Kabiny pro přepravu osob a jejich soupravy - KVS3-R
- Kabiny pro přepravu osob a jejich soupravy - SK, SK-A, TDS
- Kolejová ozubnicová dráha - EHT180
- Kontejner - DUK7000
- Kontejner - DVK1,8-P, DVK1,8-R
- Kontejner - K7500
- Monitorovací systém - MS01F
- Nevýbušné svítidlo univerzální - NSU-D 12/24
- Nevýbušný alternátor - NAF28V/15A
- Nevýbušný alternátor - NAF28V/7A
- Nevýbušný tlačítkový ovladač - NTO24V, NTO24V-2
- Nosný vozík - NV5
- Ohýbačka důlních profilů - ODP5
- Ohýbačka důlních profilů - ODP6
- Přibírkový stroj univerzální - PSU10000
- Přibírkový stroj univerzální - PSU9000
- Střihačka důlní obloukové výztuže - SK1
- Transportní zařízení hydraulické - NZH2/4
- Transportní zařízení hydraulické - TZH18/36
- Transportní zařízení hydraulické - TZH20/40
- Transportní zařízení hydraulické - TZH22/44
- Transportní zařízení hydraulické - TZH8/16
- Transportní zařízení hydraulické - ZHN2000F
- Závěsná dráha - MPD24F
Nezveřejňují se úplné informace. Doporučujeme profily zaregistrovaných společností! |
1 měsíc ZDARMA
Registrací do portálu i-TES rozšíříte své možnosti inzerce výrobků a služeb, čímž zvýšíte návštěvnost profilu společnosti a dostanete se tak na přední strany vyhledávačů Seznam i Google.
|
Brzdný vozík - BTs
|
Brzdný vozík BTs je brzdné zařízení pro zajišťování přepravních souprav proti samovolnému ujetí na úklonných částech závěsných drah postavených na nosném profilu I155. Přepravní soupravy mohou být taženy lokomotivou s naftovým nebo elektrickým pohonem nebo pomocí vrátku s otevřeným nebo nekonečným lanem.
Brzdný vozík může být používán v prostředích s nebezpečím výbuchu metanu a uhelného prachu do stupně SNM 2 dle § 232 Vyhl. ČBÚ č. 22/1989 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Dle Nařízení vlády č. NV 23/2003 (směrnice Evropského parlamentu a Rady EU 94/9/ES) je zařízení zařazeno do skupiny I a kategorie M2 a splňuje požadavky NV 176/2008 (směrnice Evropského parlamentu a Rady EU 2006/42/ES).
Brzdný vozík pracuje automaticky, nezávisle na obsluze. Je vybaven omezovačem rychlosti, který je seřízen tak, že jeho odstředivý mechanismus vydá povel k zabrždění při překročení maximální nastavené rychlosti.
Brzdný vozík musí být připojen ke každému samostatně dopravovanému vozidlu nebo soupravě tak, že je umístěn vždy před soupravou ve směru úpadním, při střídavém úklonu dráhy s dopravou lanem musí být připojen na obou koncích soupravy. Na úklonné trati s dopravou závěsnou lokomotivou musí být vozík připojen na konec soupravy.
Brzdné vozíky lze zapojovat do soupravy dvou, popř. tří samostatných vozíků . Při použití spojení tří brzdných vozíků se jedná o mimořádnou přepravu, kdy je zakázána přeprava osob.
Pro bližší technické informace kontaktujte naše obchodní oddělení.
Zdroj dat
http://www.ferrit.cz/cs/produkty/btsi-TES | Varga Tomáš: Tel.: +420 777 748 228 | vaga@swissconsulting.cz | http://www.i-tes.com |
© 2006-2024 Insion