Šíře pásu
A [mm]
|
B [mm]
|
C [mm]
|
D [mm]
|
1200
|
1380
|
1495-2035
|
1435
|
1400
|
1645
|
1760-2300
|
1700
|
1600
|
1785
|
1900-2440
|
1840
|
1800
|
1995
|
2110-2650
|
2050
|
200
|
2190
|
2310-2850
|
2250
|
2200
|
2470
|
2590-3130
|
2530
|
2400
|
2610
|
2730-3270
|
2670
|
Typ RG2
Vybočování pásu na pásových dopravnících může mít mnoho příčin. Následkem pak mohou být odstávky provozu dopravníků a poškození pásu a různých strojních dílů. Pomocí regulačních stolic HOSCH typové řady RC2 / RC3 je možno efektivně předcházet vybočení pásu ve spodní větvi pásového dopravníku. Regulační stolice je speciálně konstruovaná pro běžný provoz (jeden směr provozu). Směrová stabilita dopravního pásu významně zvyšuje nejen provozní bezpečnost a provozuschopnost zařízení, ale také životnost pásu a dalších komponentů dopravníku.
|
|
|
|
Typ regulační stanice
|
Šíře pásu
A [mm]
|
B [mm]
|
C [mm]
|
D [mm]
|
E [mm]
|
RC2
|
1200
|
1520
|
1906-2296
|
442
|
442
|
1400
|
1710
|
2056-2596
|
552
|
442
|
1600
|
1880
|
2356-3096
|
582
|
552
|
RC3
|
1800
|
2070
|
2563-3096
|
582
|
342
|
2000
|
2270
|
2716-3496
|
582
|
442
|
2200
|
2490
|
2976-3796
|
582
|
552
|
2400
|
2690
|
3276-4096
|
582
|
652
|
Typ RC2
Typ RC3
Vybočování pásu na pásových dopravnících může mít mnoho příčin. Následkem pak mohou být odstávky provozu dopravníků a poškození pásu a různých strojních dílů. Pomocí regulačních stolic HOSCH typové řady RRC2 / RRC3 je možno efektivně předcházet vybočení pásu ve spodní větvi pásového dopravníku. Regulační stolice je vhodná pro běžný (provoz v jednom směru) a také pro reverzní provoz. Směrová stabilita dopravního pásu významně zvyšuje nejen provozní bezpečnost a provozuschopnost zařízení, ale také životnost pásu a dalších komponentů dopravníku.
|
|
Typ regulační stanice
|
Šíře pásu
A [mm]
|
B [mm]
|
C [mm]
|
D [mm]
|
E [mm]
|
RRC2
|
1200
|
1520
|
1906-2296
|
442
|
442
|
1400
|
1710
|
2056-2596
|
552
|
442
|
1600
|
1880
|
2356-3096
|
582
|
552
|
RRC3
|
1800
|
2070
|
2536-3096
|
582
|
342
|
2000
|
2270
|
2716-3496
|
582
|
442
|
2200
|
2490
|
2976-3796
|
582
|
552
|
2400
|
2690
|
3276-4096
|
582
|
652
|
Typ RRC2
Typ RRC3
Systém vodících stolice HOSCH RRC2-v / RRC3-v je zařízením určeným pro nosnou větev pásových dopravníků, kde zajišťuje správné vedení dopravního pásu.
Hlavní součásti systému vodící válečkové stolice HOSCH RRC2-v / RRC3-v jsou nosná jednotka systému, která je upevněna na rám dopravníku a kyvná tyč s válečky, která je šrouby upevněna ke středové nosné části na nosníku systému.
V závislosti na šíři pásu obsahuje středová část jeden nebo dva válcové válečky a na levé a pravé straně po jednom kuželovém válečku. Úhel rámu s kuželovými válečky je nastavitelný podle obrysu pásu. Všechny součásti jsou modulární a jsou upevněny svorníky.
|
|
Po vystředění systému bude systém aktivován svislým napnutím celé jednotky oproti procházející nosné větvi pásu. Za tímto účelem je třeba systém zdvihnout pomocí šroubů pro výškové nastavení v nosných konzolách nosníku. Prokluz vnějších kuželových válečků generuje vodorovné třecí síly, které jsou proporční k zatížení vyvozovanému pásem. Tyto síly vytvářejí moment kolem osy otáčení středové nosné části.
V případě nesprávného trasování jsou momenty mimo rovnováhu. Z tohoto důvodu se vodící stolice může natáčet kolem středového ložiska. Třecí síly, které nyní vyvozuje vodící váleček na pás, působí proti směru vybočení.
|
Typ regulační stanice
|
Šíře pásu
A [mm]
|
B [mm]
|
C [mm]
|
D [mm]
|
E [mm]
|
F [mm]
|
G [mm] |
20° |
30° |
40° |
45° |
RRC2-v
|
800
|
1250
|
1000
|
1000
|
342
|
330
|
130
|
175 |
200 |
200 |
1000
|
1450
|
1200
|
1200
|
442
|
380
|
175 |
235
|
235 |
1200
|
1750
|
1500
|
1400
|
552
|
450
|
200 |
235 |
235 |
1400
|
1950
|
1700
|
1500
|
582
|
510
|
200 |
235 |
250 |
RRC3-v
|
1600
|
2160
|
2200
|
1400
|
582
|
280
|
130
|
200 |
235 |
250 |
1800
|
2560
|
2400
|
1500
|
652
|
330
|
200 |
235 |
250 |
2000
|
2760
|
2600
|
1600
|
702
|
380
|
200 |
235 |
250 |
Typ RRC2-v
Typ RRC3-v
|
|
Profil společnosti
HOSCH Fördertechnik Recklighasuen GmbH
|
|
V roce 1975, Hans-Otto Schwarze založil spočnost Hösch. Iniciály slouží jednoduše, ale jakonezaměnitelné obchodní jméno. S vývojem první odpružené čepele škrabáku, firma s vysoce kvalifikovanými inženýry, v té době položila ústřední základní kámen pro svůj pozdější úspěch. S typem škrabka A, který byl představen veřejnosti v průběhu výstavy "Bergbau (Mining) 1976", Hösch rychle získal dobrou pověst v Porúří.
Již v roce 1986, ještě mladá společnost provedla celosvětový průlom v technologii sěračů s prezentací typu škrabkou B6. Se zavedením řady C v roce 1992, Hösch nastavil vysokou technologickou úroveň technických norem v čištění dopravníkového pásu.
více o společnosti >>>
|
|
|
|
|
|
"Analýzy, školení, expertýzy a odborné poradenství v oblasti pásové dopravy"
|
+420 777 748 205
info@i-tes.com
|
Zakladatel a generální ředitel VVV MOST spol. s r.o. Mimo hlavní činnosti podniku, který v roce 1990 založil (výroba, servis, odborné expertiz dopravních pásů, vč. výzkumu a vývoje), je lektorem podnikatelů a manažerů.
|
QR kód - kontakt
|
Vlastimil Salač
|
|
"Prodej, servis, školení v oblasti stírací techniky a regulačních stolic pro pásové dopravníky"
|
+420 773 565 455
info@i-tes.com
|
QR kód - kontakt
Mnoholeté zkušenosti s prodejem a servisem stěračů, stírací techniky a náhradních stíracích dílů pro pásové dopravníky značky HOSCH a VVV MOST.
|
|
|